Comentarii – Realitatea in Constructii #58

Urmărește doar prețul…

Nu știi să faci diferența între cele 2…

S-au tot scos produse noi, s-au tot scos alternative pentru produsele premium…

Am primit în ultimul timp la videourile pe care le fac

Foarte multe comentarii legate de prețuri.

Unele dintre ele sunau cam așa…

Am cerut ofertă de la voi și sunteți scumpi!

Sau! Am mai multe oferte de la voi și prețurile sunt la fel ca la un hipermarket sau ca la depozit.

Ei bine, sa stiti ca nu este chiar asa!

În spatele vânzării în general trebuie să fie consultanța.

Trebuie să fie specialistul.

Cu atât mai mult în segmentul materialelor de construcții unde majoritatea dintre noi suntem orice altceva decât constructori…

Să dau un exemplu foarte concret.

Există ferestre Salamander și le fac foarte mulți producători din Romania.

Dar sunt Salamander Clasa A, Clasa B, Clasa C.

Ei bine dacă tu ceri Clasa A de la un producător de TOP.

Și cumpari cu Clasa C dintr-un garaj.

Unul e antreprenor, medic, avocat, învățător, șofer.

Nu toata lumea știe construcții și detalii despre construcții.

Așadar atunci când construiești ai nevoie de adevăr, ai nevoie de consultanța.

Ai nevoie de durată de viață, ai nevoie de a pune mâna, de a vedea, de a fi informat în cel mai mic detaliu.

Nu poți să cumperi un acoperiș sau nu poți să cumperi o structură metalică.

Sau panouri sandwich pentru o hală fară un consultant, fără un specialist care sa îți facă un calcul după proiectul tău.

După nevoile tale, după masurătorile pe care le ai.

La prima vedere în general clientul dacă ia în vedere doar prețul va pierde din vedere detaliile care fac diferența între prețuri. a vinde ieftin și a vinde corect.

E posibil să gâsiți tot timpul o variantă mai ieftină.

Dar poate sunt materiale mai puține, poate sunt produsele mai mici, mai subțiri, mai ușoare.

Sunt foarte multe alternative, iar marketingul, marilor hipermarketuri este unul foarte bine făcut.

Și te induc în eroare sau efectiv reușesc să îti capteze atenția în direcția în care își doresc.

Ca tu sa le lasi banii lor.

Așadar compară foarte bine produsele.

Încearcă să afli caracteristicile din spate.

Sau un producător care este foarte mic care nu are soluții tehnice, care nu are specialiști.

Care nu are utilaje performante.

Și tu compari 20.000 Lei cu 25.000 Lei un produs Premium și alegi prețul.

Clar că nu știi să faci diferența între cele 2 și ești păcălit.

Pur și simplu acele produse pe care tu le cumperi cu 20.000 Lei ar fi trebuit să le cumperi cu 10.000 Lei

La acea calitate și la ce îți oferă.

Și este posibil ca peste 3/ 4 ani să le schimbi.

Tu ca și client nou nu ai de unde să știi toate lucrurile astea.

Pentru că s-au tot scos produse noi, s-au tot scos alternative pentru produsele premium.

Tocmai în ideea de a mari marja de adaos și de a câștiga comercianții sau producătorii mai mulți bani.

Așa dar dragii mei verificați foarte bine caracteristicile.

Cereți foarte multe detalii de la consultanți și apreciați vânzarea consultativă.

Apreciați spcialiștii care vă spun toate detaliile și care

în momentul în care vă fac o ofertă și discută cu dvs despre această ofertă, despre detalii, despre caracteristicile produselor din acea ofertă.

Atenție mare pentru că nu întotdeauna lucrurile sunt așa cum par a fii la prima vedere.

Succes și nu mă credeți dar verificați înainte.

 



    Prin trimitere esti de acord cu termenii si conditiille "GDPR"

    Vezi mai jos mea in intregime

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    2 × one =